13 Ekim 2008 Pazartesi

Eldiven

"Gelmeden arasaydın. Ben hatırlatırdım sana.Eldiveni.Çok rahatsız edici bi durum gerçekten eldivensiz gelmiş olman.Daha önce yüzlerce kez söylememe rağmen yine kendi bildiğini okudun. Bundan sonrası sana kalmıs. Herhangi bi terslik olduğunda bütün sorumluluk sende."

İşte en son böyle bir konuşma geçmişti senle aramızda Çin'e gitmeden önce. Gittiğinde ne hissettiğimi tam olarak hatırlamıyorum. Yorgunluktu herhalde en ağır basan duygu. Aslında yorgunluktan öte bir rahatlamaydı hissettiğim. İtiraf ediyorum. Çok rahatlamıştım gittiğinde hatta iyi ki gitmiştin hayatımdan.

Artık takmayabilirsin o eldivenleri.

Uyandım. Gördüğüm bu saçma rüyaya bir anlam yüklemeye çalıştım. Çalıştım. Bilinçaltımın bana ne demek istediğini anlamaya çalıştım.

Sonra vazgeçtim. Yüklemiyorum. Bırakıyorum.
Kahvemi içeyim seni arayacağım birazdan.
Özledim galiba.

Hiç yorum yok:

Site Meter